Finfint !

(Bild tagen förra året i Augusti, men den passar riktigt fin in på dagens väder!)

Åh vad härligt det var ute idag. Va på en halvtimmes rask promenad genom parken/
skogen och vid vattnet. Det va riktigt skönt :) Då jag kom in satte jag igång med massa
höft-övningar (Läste att de skulle platta till magen! Vill ni att jag ska göra ett inlägg om dem?)
och sedan stretchade jag varje liten muskel. Och nu efter en avslutande dusch sitter jag
och avnjuter ett äpple :) Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv och mina
prestationer den här veckan. Har inte ätit ett enda godis fast jag varit sugen typ 24/7.
Och nu är jag inte ens sugen! Läste en artikel om att man kan träna bort sötsuget,
dvs att man tränar så fort man känner sötsug, går på promenad eller dylikt, så försvinner
sötsuget. Ni kan läsa artikeln här om ni är intresserade ->> Klick
Så kanske är det därför jag inte är sugen på godis just nu? För att jag tränat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0