Indisk grytgrej?

Blir ni sugna på min mat idag? Haha xD
Det är iallafall Zuccini, morötter, vitlök, chili, tomater som jag körde i mixern för att få dem
såsaktiga och sen kokosmjölk. Tog receptet från en annan detox-kur (orginal receptet
heter "Indisk curry"), men jag tog bort bland annat curry, spiskummin och olivolja.
Det smakar faktiskt inte så illa, men jag skulle gärna satt i lite örtsalt eller bara vanligt salt.
Men ikke. Jag va iallafall så jävla sugen på nåt snacks så jag köpte torkade frukter blandade
med nötter, så det ska jag äta som efterrätt. Nomnom.
Vad annat ska jag berätta.. Jo jag lackade mina naglar igår! Som ni ser på första bilden.
Ett guld-champange lack som bas och sen röda tippar. Me like ;p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0