En liten lista


10 saker jag tycker om:
Min familj, pojkvännen, piercingar, tatueringar, fotografera, teckna, katter, jordgubbar, hälsosam
mat (speciellt fisk och kyckling) och att läsa

9 saker jag tycker mindre om:
Misshandel (av människor och djur), våld, getingar, små kryp, bett som kliar, att vara sjuk,
människor som inte tar ansvar, människor som har så litet att göra att de pratar skit om alla,
människor som tror de är överlägsna och människor som ser ner på alla.

8 bloggar jag läser:
wemadeamiracle.blogg.se, jeenniferrs.blogg.se, jeanettececilia.blogg.se, sandrawesterlund.blogg.se,
autumnborn.blogg.se, rodeo.net/killercolours , kenzas.se, kissies.se och många många fler!

7 saker jag vill göra i framtiden:
Skaffa egen familj, leva i mitt drömhus, tjäna hyggligt med pengar, trivas på mitt jobb,
umgås med underbara vänner, leva livet och starta ett företag där människor får lämna
övergivna katter (det skall vara ett fint hus med möjlighet att gå ut och sen ska alla kissekatter
få mat, få pälsen borstad, bli vaccinerade och allt så de mår bra och kan hitta ny familj <3)
6 saker jag ser framemot:
Sommarlov, bli klar socionom, åka hem till närpes över sommaren och träffa alla vänner,
åka till Sverige och shoppa, göra en tatuering till och göra mera piercingar.

5 saker jag är rädd för:
Spindlar, getingar, höga höjder, sprutor och att inte få en egen familj

4 fina färger:
svart, rött, grönt och rosa

3 ord som beskriver dig:
Snäll, pålitlig och lite knasig

2 stycken minnen du minns bäst:
Studenten och andra BMTH konserten jag va på.

1 bra låt:
Personal jesus (The stargate mix) - Depeche mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0