Sommarlov!

Lillmurrs Elvis <3 Längtar så tills jag får åka hem till Närpes och få se mina skruttar
Elvis och Misse! Drömde faktiskt om dem inatt, fast den drömmen var bara konstig.
Drömde att jag hade i misstag stängt in Misse i min garderob och att hon typ varit där
i en månad, så hon va helt smal och döende då jag hittade henne där. Hemskt :(
Elvis så hade fått kattungar fast han är en hane, haha. Weird shiet ^^
-
Men nåja nåja! Det va som sagt sista skoldagen idag. Skönt! Hade tutormöte med
"gulisintagnings-gruppen" efter skolan. Det va riktigt roligt! Många roliga idéer, knasiga idéer
och massa skratt. Efter det har jag bara chillat. Vet iallafall nu att syrran kommer hit imorgon!
Hon kommer med tåg hit till Helsingfors runt 5 så då ska jag möta upp henne åså får vi se
vad vi gör. Om vi går en stund i stan eller om vi åker till P eller om vi åker hem till mig.
Men men, förvänta er iallafall inte en hejdundrande uppdatering på min första sommarlovsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0