Sista dagen imorgon

Lol. Bild på min "kattfarm" i minecraft. Har förövrigt 2 till svarta katter nu.
Intresseklubben antecknar, eller hur? ;P
-
Men men. Idag har det varit chill på praktiken, har inte hänt någonting speciellt.
Det är sista dagen jag är på praktik imorgon så det är lite tråkigt.. Vi ska eventuellt gå
och köpa glass om vädret tillåter imorgon. Men förutom det så skall jag ha lite lekar för
barnen, så det skall jag börja planera nu. Måste dela in dem i lite mindre grupper
så det inte blir kaos. Leka lekar med 22 barn som är 3-6 år, hohho säger ja bara ;P
Och sedan att hitta passande lekar för åldersgrupperna kan ju vara lite utmanande..
Så reservlekar måste jag också planera, vill ju inte se ut som en idiot sista dagen på
praktiken, haha. Såså, time to start planning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0