Nytt från Nelly

Beställde ju även en topp från Nelly förra veckan som var på rea! Fick denna skönhet
för något på 10€! Ett riktigt kap om jag får säga det själv :)

Det jag såg mest fram emot var att få använda mina nya skor på fredag då jag skall på sitz,
men nej. Nelly hade skickat fel par skor.. Beställde ett par 9cm höga heels med nitar
men fick hem de som var 14cm :( Skulle inte klagat om inte de var en storlek för stora också.
Så dem blir det att skicka tillbaka och hoppas att skorna jag beställde från första början finns
kvar eftersom de va på rea. Och finns de inte kvar kommer jag bli fittig.
Och antagligen beställa ett annat skopar, för att trösta mig själv. Haha ^^

Kommentarer
Postat av: vwt

hande va ju snygg!

2012-05-08 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0