Möss

Världens bästa yllesockor. Vet inte hur länge jag haft dem, typ så länge jag kan minnas ^^
Så när man är sjuk, då ska dem på! De värmer finfint ;) Och de är ju för söta! Haha.
-
Anyways. Ligger fortfarande i sängen, som jag har gjort typ hela dagen. Har orkat ut en
liten sväng till affären och köpt spenatsoppa (som såg ut och smakade kakka) och sedan
varma koppens jordgubb-vanilj soppa (som jag vräkt i mig 2 påsar av 3 redan, nomnom).
Har även hunnit titta på massa avsnitt av serien FairyTail och sedan letat massa
samarbetslekar för barn. Så fast man är sjuk kan man väl åstadkomma någonting vettigt.
Men men. Jag ska iallafall fortsätta ligga i sängen och dricka massa varma drycker
så att min hosta och halsont går över. Orkar seriöst inte åka på praktik eller tutorutbildning
imorgon om jag ska va i det här skicket.. Tråkigt tråkigt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0