Ett stycke rubrik

Tjena, det e jag som är kräftan. Fan vad röd jag blivit efter att ha varit i solen 2 dagar.
Fattar inte, jag som varken blir brun eller röd. Detta är som en helt ny upplevelse för mig o.o
Haha. Lägger på massa kräm som innehåller aloe vera så att rödnaden skall lägga sig iallafall.
Det skall iallafall bli svalare imorgon så det blir nog att ta med en tunn långärmad tröja
då så att min hy får vila från solen lite. Vill seriöst inte se ut som en kräfta när jag kommer
hem till Närpes igen, haha. Men nåja nåja. Ikväll har jag annars chillat med Jeanette.
Hon har varit på inträdesprov till Åbo idag och imorgon skall hon på inträdesprov i Helsingfors,
på samma skola jag går i, så därför skall hon sova över här inatt. Trevligt, trevligt!
Men men. Skall iallafall lägga mig med en bok nu och läsa lite, sen sova.
Vi hörs och syns! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: daniela

sv; e fanns bara en currypås i hede pakette ja köpt :o

2012-05-24 @ 14:34:35
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Daniela

sv; he kan va :)

haha ja veta he fast e sto anonym XD <3

2012-05-24 @ 16:32:04
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0