Dagen efter


2 bilder från igår. Första bilden är då vi gick från sitzen till cor-huset som var
proppfullt med folk tills hockeymatchen var slut, då försvann alla.
Andra bilden är från Amarillo.

"Dagen-efter tecken" på en helvid kväll igår:
- näspiercingen e borta, återväxt så jag får inte i ett smycke
- en bit skinn från mitt finger saknas
- min hals e död, är hes för flera och vill knappt prata
- jag har ont överallt, tror jag dansade lite för mycket
- har sovit halva dagen, vill fortsätta sova men då får jag inget sovt inatt
- jag skall vräka i mig en pizza så fort den är färdig
- fanta och chillinötter är redo inför kvällens serie-marathon

Men jag hade roligt! Det var en underhållande kväll och jag gör gärna om det igen
(med lite mindra alkohol så jag inte lider så mycket dagen efter ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0