Black and dipdyed

Är sjukt sugen på att färga håret svart med dipdye! Antingen blått, lila eller rött.
Kan inte bestämma mig riktigt vilken jag tycker är snyggast :O Vilken tycker ni?
-
Anonym: "När åker du till närpes och hur länge stannar du där då? :)"
Svar: Jag åker mellan den 1-5 Juni, beroende på om jag måste vara här i skolan som
tutor vid inträdesproven eller om jag slipper och får åka hem tidigare. Sedan stannar jag
antagligen kvar tills skolan börjar i Augusti! Kommer antagligen visitera Åland och Stockholm
under sommaren också men förutom det är jag nog i Närpes hela sommaren! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

lila :D

2012-05-26 @ 17:02:44
URL: http://sandrawesterlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

rött

2012-05-26 @ 18:08:00
Postat av: Anonym

har du nå sommarjobb?

2012-05-26 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0