Random fakta

Random bild på mig med det obligatoriska duckfacet ;P

När jag satt här och tittade på massa recept, kom jag på att jag skulle göra en
lista på 5 random fakta om mig. Bara sådär på skojj! Så här kommer den:

1. Jag älskar att kolla på recept. Speciellt desserter, haha. Nomnom :)
2. Det går inte en dag utan att jag är sugen på godis eller andra onyttigheter.
3. Jag har aldrig tyckt om att sy, men ibland får jag såna "ryck" att jag måste sy något.
T.ex. förra året gjorde jag en klänning och sydde om en klänning till en väst.
4. När jag va yngre älskade jag skräckfilmer, nu kan jag inte titta på dem.
Dock älskar jag fortfarande skräckböcker!
5. Jag kan sitta flera timmar och kolla på alla bilder som finns på Tumblr.
Jag kan även sitta flera timmar och titta på kattvideor på youtube. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0