Purple, red and blue

(Sorry för att jag inte orkade photoshoppa till fejset lite bättre, men det får duga!)

Fick helt plötsligt ett riktigt sug att färga mitt hår i någon härlig glad färg XD haha.
Högst på listan är lila (precis som på första bilden!) och sen rött (som på tredje bilden) :)
Skulle va helt trevligt att ha håret blått med rosa slingor i också, haha.
Men men, jag har så kort hår nu så det kommer inte se lika fint ut som håret på bilderna.
Om jag skulle få det rycket att verkligen färga håret, haha.
(Jag som sa att jag skulle låta håret vila, som ni kanske minns?! Får se hur länge jag
kan hålla mina fingrar i styr innan jag färgar om mitt hår igen, haha)
Bilden lånade jag här ifrån. Underbart fint hår hon tjejen har :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0