Nails ^^

Testade mina nya nagellack just, blev så att jag går i dushen imorgon före jag går
till skolan istället. Va så sugen på att se hur nagellacket såg ut, haha.
Bilden på naglarna är sämst, så vi får se om jag orkar ta en ny bätte bild eller inte.
Det ska iallafall föreställa leopardfläckar men det blev snarare random fläckar. Haha.
Och den här gången tog jag faktiskt inspiration från någon annan! Nämligen här;
Dock måste jag erkänna att hennes naglar är 100 gånger snyggare än mina, haha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om et ska lag leopardmönster så behyöv et 3 färgor :)

En som bakgrundsfärg, sedan ex in svart till täide "halvcirklan" å baket he lagar et ex brun i mitten åp täide halvcirklan! :)

2012-03-09 @ 06:39:15
URL: http://autumnborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0