My week with Marilyn

Tittade på denna underbara film idag! Vet inte vad som gjorde den så bra, men jag
tyckte verkligen om den! Michelle Williams spelar verkligen Marilyn Monroe jätte bra.
Den får mig så inspirerad att jag känner för att kolla på alla filmer Marilyn medverkat i.
Så nu tror jag faktiskt att jag skall kolla The prince and the showgirl!
Bara för att jag vill se det riktiga resultatet som spelades in under My week with Marilyn
enligt boken (?) som Colin Clark släppte. Skall bli mycket intressant! :)

Men till något helt annat.
Har fått många tips på artister och låtar, men har inte kunnat välja någon än..
Så denna vecka kommer nog inte videon upp. Men skall verkligen försöka få den
gjord nästa vecka. Annars blir jag lite besviken på mig själv, haha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0