Doodoo caca

HAHA! Lyssnade på den här när jag gick i lågstadiet och fan vad jag skratta XD
Skrattar fortfarande fast videon bara är så sämst, haha. Antar att jag aldrig kommer
växa från min dåliga humor. Fast det kanske är lika bra om man tänker på hur många
människor det finns som inte har någon humor alls :p haha!
Men men!
Som ni ser har jag lagt till en bildlänk i menyn, till min Tumblr! Gjorde den idag så
kan inte säga att den ser snygg ut.. Men ska försöka pilla på med den när jag har tid!
Så dit kommer jag lägga upp massa random bilder och roliga grejjor senare :)

Fick en helt onödig kommentar idag också om inlägget under. Anonym kommenterade
"Bläääääää". Hur kan man vara så oförskämd? På riktigt? Fy!
Haha skämt å sido, jag vet att det var min mamma så jag tar det inte så hårt.
Visste redan att hon skulle kommentera något sådant eftersom hon inte tycker om piercingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0