Älsklings Ceasar <3

Fick en fråga varför jag inte har Ceasar i min lägenhet längre.
Svar på det är helt enkelt att jag oftast sover hos min pojkvän.
Min lägenhet är så långt borta från skolan (tar typ en timme till skolan från mig)
så jag tar det enkla före det svårare/tyngre. Haha. Dessutom då jag har långa skoldagar
började Ceasar må så dåligt av att vara ensam hemma i min lägenhet hela tiden
så jag kände att för hans bästa fick han bo hemma med mina föräldrar.
Anledningen till att jag tar med honom ner när jag ska på praktik är att då
kommer jag kunna vara hemma med honom hela tiden förutom några timmar
då jag är på dagiset. Och för att jag vill ha lite sällskap när jag är i Esbo ;p
Men mår han inte bra av att vara i min lägenhet då så får han flytta tillbaka till
mamma och pappa. Då får han också smaka på utelivet och inte bara vara inne!
Allt jag vill är bara att min lilla prins skall må bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0