-.-

Seriöst. Jag satt med min nya design igår, kom på den helt själv och satt och pilla
och höll på, men NEJ då kommer någon och säger att jag kopierat den rakt av någon annan.
WTF säger jag. Jag har aldrig sett hennes blogg innan så hur skulle jag kunna kopiera den då?
Och då jag går in på den idag för att hon kommenterat min blogg ser jag att hon hängt ut mig. Fy satan vad arg jag är. Har lust att radera hela min blogg så arg är jag. Fysatan.

Men bara för att jag är så jävla snäll och inte orkar käfta om det och
för att jag inte tänker låta det här dra ner på mitt sådär annars glada humör
ska jag göra om min design. Hoppas du är nöjd nu.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Neeeejjj!!! an va ju supersnygg hisin ju! :) måst man kommenter tådde onödiga saker..

2012-03-08 @ 14:48:05
Postat av: Tigehonan

Fast hon skrev ju faktiskt aldrig namn eller blogglänk till dig så hon har ju inte hängt ut dig. Sen är det bra konstigt att du kommer en design som blev nästan exakt lik hennes men det är vad jag tycker.

2012-03-08 @ 16:06:24
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0