Svar på 2 frågor

Riktigt fint väder har vi haft ute idag! Solen lyste, det var 25 grader i solen! ;P
Det ända problemet: Alla satans myggor! Är det lika fint väder imorgon kväll tror jag
att jag åker till stranden och hoppas att det inte finns lika mycket myggor där xD haha.

Hanna: Vad heter du i efternamn? :)
Svar: Varför undrar du? ;)

Anonym: Vad exakt gör du i affären och hur mycket får du i lön?
Svar: Jag hjälper till där det behövs. Började jobba idag så har inte hunnit lära mig
kassan än, men säkert kommer det med tiden. Jag kommer antagligen börja mäta och klippa
tyg till kunder också så småningom. Jag tar även kort på tygen och mäter
hur breda och långa de är, dessa publiceras senare då hemsidan öppnas!
Lönen har vi inte pratat om än, men kanske 50€/timmen? Nejmen. Säkert "vanlig" lön :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

I Zeipels varuhuset på Zko o Yves Rocher

2012-06-11 @ 21:13:33
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0