Långt random inlägg

Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii D: Varför ska jag bli sugen på allt då det är kväll? Men då jag slutat
detoxa så blir det festlig mat! Typ hotdogs, grillade tonfiskbiffar, sushi och sånt gott XD
Men det va typ inte alls detta jag skulle skriva om då jag logga in på blogg sidan.
Jag skulle typ säga att jag har inte haft någon huvudvärk idag fast det är vanligt
att man har huvudvärk de 2 första detox-dagarna. Jag är inte hungrig heller.
Fick dock ont i ryggen, men mamma sa att det antagligen är för att njurarna "rengörs"?
Haha. Nåjanåja. Bara att fortsätta i samma takt 5 dagar till nu då :)

Annars installera jag The sims ettan idag <3 Och Sims Making Magic till det! Åh älskade
nostalgi XD Kan inte minnas hur många timmar jag spenderat framför det i mina yngre dar.
Hann dock inte spela så länge, så imorgon kväll, eller efter jag kommit hem från Tuuri,
så blir det att återuppta min nostalgi-resa. Mohahaha >:) lol.
Nåja men, nu ska jag gå i bastun, sen läsa och sen sova. Natinatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0