Idag blir det städning

Misslyckat försök att ta snygga bilder på kjolen jag sydde igår. Den är lila med blommor på ^^
Funderar på att sätta ett bälte i midjan.. Fast det är inte dagens problem, haha.
Idag är problemet: Jag måste städa. Mitt rum ska städas och så ska jag försöka städa hela
övre våningen. Får se hur länge det tar innan jag får nog.. Som tur är så är man den personen som
hatar att börja någonting och inte göra det klart, så säkert får jag det gjort, kommer bara
sucka och stöna hela dagen. Men innan jag börjar på att städa blir det frukost.
Första detox-frukosten - IIIIH! Haha. Har ni sett någon förr som är så ivrig på att detoxa? xD
Och kanske ni vill läsa en "detox- uppföljning" de här 7 dagarna? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du detoxa? Ska du köra med pulver?

2012-06-28 @ 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0