Håret



Resultatet från hårfärgningen igår! :) Blev riktigt nöjd! Svart hår med röd dipdye!
Har ju velat testa dipdye länge nu, så nu äntligen blev det som planerat ;P
Och för att få den röda färgen att hållas längre har jag en hårinpackning som jag köpte
(och har använt) då jag hade hela håret rött: Revlon Nutri Color Creme Purple Red!
Ska dessutom göra en hårinpackning ikväll och sedan be syrran klippa håret lite grann.

Seriöst. Får i syke nu på min blogg. På det här inlägget ser det ut som att de två
understa bilderna är på skilda rader, även om de är 300px var = 600px.
Min blogg är över 600 px bred, så de borde rymmas båda två.
Tittar man på andra inlägg längre ner har jag 2st bilder som är 300px var.
Så varför fungerar det inte med de här? Eller är det bara så för mig?? :(

Kommentarer
Postat av: Annika

Det blev jättefint!

2012-06-16 @ 13:45:37
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Nathalie

Hej!
Undrar om du vet nått sätt att färga håret rött som den röda du har på bilden utan blekningar osv? Har just nu svart/mörkbrunt.
Jättefint blev ditt hår iallafall!!

2013-11-26 @ 13:53:29
URL: http://www.nathas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0