Ett rubriket

Skulle absolut inte sitta fel med en mexicana idag, nomnom.
Igår så va jag ju på examens kaffe, då jag kom hem satte jag mig och spela Pokémon, haha.
Runt kl 6 åkte jag till Jennifer & Henrik på förfest. Satt där och chilla en bra stund innan
vi åkte till Fagerö. Det va helt okej kväll, dålig musik spelades som vanligt (dansband)
och i discot spelade de disco-musik och sedan massa låtar som inte alls passade in där
som t.ex. lets twist again och sånt skit. Men sällskapet va bra iallafall! :)
Är inte ens bakfull idag, wie. Men nåja nåja, nu ska ja äta en smörgås och sedan spela
lite Pokémon, ska försöka få Eevee att evolva till Umbreon XDD Intresseklubben antecknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0