Tomatkarneval

Min prins <3
Tänkte bara uppdatera lite. Har haft det riktigt trevligt över helgen. Älskling och jag har gått på
stan och tittat på alla stånd nu då det va tomatkarnevalen. Sen i fredags så cykla vi med min
släkt till "tältet" och hade trevligt. Igår chilla vi bara på dagen och sen på kvällen åkte vi
till "tältet" igen, fast den här gången med mina vänner. Det va riktigt trevligt.
Idag vakna vi runt 12 och sen chilla vi tills han var tvungen att börja åka.
Så mamma och jag körde honom till Teboil för ca en timme sedan.
Buhu :( Känns inte alls bra att han är påväg tillbaka till Åland, men jag får ju träffa han sen
i slutet av månaden om jag åker dit till Rockoff. Vi får se, vi får se.
Nu tänker jag iallafall vräka i mig chips och dip. Tänker kolla på Harry Potter också.
Och då jag tittat på den filmen klart kanske jag kollar en till, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0