Tisdag

Fina bilder *host* Nåja men sådär ser jag ut i facet idag. Silver sminkning med winged eyeliner.
-
Har annars varit ut med båt idag med Patriks föräldrar. Så fick en hel del kort tagna ^^
Och just nu sitter jag och spelar Den svenska björnstammen och Lillasyster som vi ska se ikväll.
Men först blir det familjemiddag kl. 18 och sen efter det drar vi in till stan då. Tills det blir det att
bara chilla. Ska väl kolla igenom bilderna jag tagit och sen får vi väl se vad jag hittar på.
Ska väl packa min kappsäck också för jag åker ju hem imorgon :((
Tiden har gått för snabbt.. Skulle gärna stanna här några dagar till.. Men men.
Det ska väl bli skönt att få se cpkatten min också, haha ;p Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0