Ritplatta

Vet ni vad jag vill ha i födelsedagspresent? Förutom Dr. Martens bootsen?
En ritplatta. Fick ju en till julklapp en gång men den vägra fungera på min familjs dator..
Va t.o.m och bytte den en gång men ändå fungera inte den nya heller.. Så vi antog
bara att det va datorn som inte klara av den. Så den här gången skulle jag vilja ha en ritplatta
som fungerar till min mac. Har snokat runt lite på recensioner och grejs, så hitta jag en som
var billig och bra. Enligt recensionerna alltså. Det var iallafall Wacom bamboo pen.
55€ är man tvungen att betala för den. Vilket jag inte tycker är ett sånt hiskeligt högt pris.
Det är ju förstås 3 månader kvar tills jag fyller 20. Men ändå, ingen har ju dött
av en lite för tidig födelsedagspresent heller. Haha ;)) Här hittar man den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0