På båten

Arkivbild. Orkar inte ladda upp en ny bild för internet på båten är så jävla långsamt ^^ 
Tänkte bara uppdatera snabbt och säga att bussresan gick bra även om det
var en kvinna som satt några säten bakom mig som snarka så det eka i hela bussen.
Hade sån lust att väcka henne för ingen annan kunde sova då hon sov.. xD
Men efter att hon steg av (ca. 1 timme från Åbo) så fick jag sova en halvtimme.
Och då är bussresan 4 timmar D: Men nåja nåja. Nu är det bara 3,5 timme tills
jag är framme i Mariehamn, wiie. Så då får jag träffa sötnos <3
Sen idag/ikväll ska vi antagligen vara på stan och han ska bjuda mig på mat *hihi*
Sötnosen :) Blir antagligen att gå och sova tidigt ikväll då vi ska upp tidigt imorgon.
Vi ska ju till Stockholm! Wiiiiee :D Haha ^^ Men men. Nu ska jag fördriva tiden genom
att måla naglarna och sen teckna lite. Vi hörs å syns! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0