New haircolor again

Liten sneakpeek på håret. Varför håller jag handen för facet? För jag är osminkad och ser
ut som.. Jag vet inte. Har inte bestämt mig om jag vill ha slingor i det än eller om det
är tillräckligt som det är. Det är dessutom mörkare än vad det ser ut på bilden.
Så varför blev jag ljushårig igen? För att jag har nog av att färga håret hela tiden.
Det är så frustrerande då färgen bleks/tvättas bort efter bara någon vecka. Det spelar ingen roll
om det är en mörk permanent hårfärg eller en semipermanent. Så därför vill ja ha något nära
min egen hårfärg så jag slipper utväxten och att det ser ut att vara urblekt.
Jag vet att jag kommer vilja göra något mer med mitt hår om någon vecka/månad,
men isåfall blir det bara slingor. Något drastiskt  med mitt hår ska jag inte göra nu
på en bra tid framöver. Nu ska jag ta hand om mitt hår och börja använda hårinpackningar
och grejs för att få håret i perfekt skick igen. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0