Mys

 
Får nöja mig med att ladda upp bilder på onyttig "mat" då jag inte får äta det.. XD
Annars ikväll har jag spelat The Sims Makin' Magic, nostalgi <3 Sen har jag myst med lillfrassen
Ceasar <3 Och nu tänker jag äta lite soyayoghurt med blåbärssmak och läsa Harry Potter!
 -
Fick en fråga av Maria: Hur har du mått under detox-kuren? :)
Svar: Jag har mått helt okej. Jag har haft huvudvärk nu två dagar i rad, men jag tror det är för
att jag druckit för lite. Fy på mig, haha ^^ Men.. Jag är van vid att äta vad jag vill när jag vill,
så det är lite påfrestande att behärska sig. Så jag tror att jag uppfattats som grinig de dagar
jag detoxat hittills. Att ha huvudvärk och att vara konstant sugen på någonting salt/ onyttigt
att äta är väl kanske inte det bästa sättet att hålla mig glad, haha. Man får som sagt
inte krydda maten i den detox-kur jag valde att använda.. Men det är bara 3 dagar kvar
så får jag äta preciiis vad jag vill igen (!), men ha i tanken att försöka äta lite nyttigare, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0