Mys

Första bilden är från igår natt då Ceasar och jag kolla på Evan all mighty på tv. Mysmys <3
Jag ser ut som en riktig osminkad skönhet *host* Usch. Men jag bjuder på bilden.
Och den andra bilden är en bättre bild på håret. Orkar dock inte svänga på den..
Dessutom gör inte bilden rättvisa åt färgen på håret. Men men, det får duga.
Imorgon kanske jag tar en bättre bild. Nu blir det iallafall att gräva ner mig i Harry Potter
och mumsa på lite godis som jag fortfarande har kvar från då älskling va hit.

Kommentarer
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

Vilken härlig kväll! Hårfärgen ser ju ut att ha blivit jättefin. :)

Svar: Jadå, det va skönt att bara få ligga hemma, mysa med katten och kolla film ;DTack! Det är lite ovant än att vara så ljushårig, har inte varit det på jätte länge, haha :)
Jonna Teir

2012-07-29 @ 13:58:41
URL: http://myinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0