Lite smygonödigt inlägg ^^

Det är mörkt och kallt här hos mig, men du har sånt som gör det ljust igen <3
(Den svenska björnstammen - Mörkt kallt ljus)
Tycker ni ska ta och lyssna på den låten, mycket bra text (/lyrics) ^^
-
Så vad har hänt ikväll? Jag har tecknat en bild till min kalender, lyssnat på Den svenska
björnstammen, haft ångest över att börja skolan igen och llite andra saker, varit ut och cyklat,
legat i sängen och funderat på allt och alla, funderat ut vad jag ska vara på "America-festen",
haft huvudvärk.. Ja listan börjar väl ta slut där tror jag. Men det har väl inte varit den bästa
kvällen kan jag väl säga. Lyckades även fälla min mobil och cykla över den då jag va ute
och cykla. Skills kallar jag det. Men men.. Nu ska jag leta kläder tills "America-festen".
Vi ses och hörs! Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0