Grottmänniskan

Körde på en grottmännisk-look idag omedvetet. Superlockigt hår (hade håret flätat över natten)
och sen knappt nån makeup till på det. Och en leopardmönstrad topp. Haha ^^
Jag börjar iallafall få nog av mitt hår nu igen. Jag kan helt enkelt inte ha svart hår.
Hur mycket jag än tycker om det :( Jag har för ljust hår naturligt så utväxten syns direkt
och jag vill inte färga om det hela tiden. Så vi får se om jag blir brunett/blond igen snart.
Fast jag inte vill. Får se hur länge jag klarar av utväxten innan jag gör något drastiskt.
(Det kanske inte syns på bild, men ser ni den irl så fattar ni vad jag pratar om).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har samma problem ja, har världens ljusaste utväxt! :(

Svar: Fittit D: Men färgar du håre ofta tå elå bare star du ut me a? haha :P
Jonna Teir

2012-07-13 @ 20:50:07
URL: http://autumnborn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Star no ut me a så lieng ja orkar varje gång :D hahah :D

2012-07-14 @ 11:16:45
URL: http://autumnborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0