Gee miiig tiiips

Lol. Borde inte tycka att denna är rolig, men faktiskt är den det.. XD
Jag gillar twilight - speciellt böckerna - och skådespelarna är duktiga på det de gör.
Men jag tycker ändå att det är ironiskt att det ska "sluta" så här ^^
Men nog pratat om det.
Har läst hela dagen och hela kvällen. Finns inget mer avkopplande än att läsa en bra bok.
Har lite mer än 150 sidor (av 607) kvar att läsa av boken, hehe. Får väl trösta mig med att
jag har fortfarande en bok kvar av Harry Potter serien innan jag får börja leta efter något
annat roligt att läsa. Eftersom ingen tydligen har tips på böcker får jag väl antagligen
förlita mig på gamla älskade Stephen Kings böcker. Men vet ni en bra bok, tveka inte!
Tipsa mig! Det spelar ingen roll om det är sci-fi, action, romatik eller skräck.
Jag läser typ allt! :) Så kom med tips! Gärna flera, haha :D

Kommentarer
Postat av: Nenni

Flickan med sno i haret je bra :)

Svar: Okej :D Ska kukk på hon tå ja har HP utliest ;)
Jonna Teir

2012-07-31 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0