Fullspäckad onsdag

Försökte mig på en mjuk sotning idag. Lyckades väl sisådär, blev inte riktigt som jag ville då jag
inte hade en sån brun färg jag ville ha. Men det duger, haha. Cambilderna gör väl ingen rättvisa
åt färgerna heller men det får duga ;p Annars så på jobbet idag har jag sytt massa grytlappar
och sånt skojj. Mamma och mormor ska sitta på torget och marknadsföra affären ikväll så
hon ville ha lite grejor att ta med sig dit. Syrran har blandannat sytt ett jätte sött barnförkläde
med cupcakes <3 Nästan så att jag ville ha ett jag också ^^¨
Men anyways. Ska och äta pizza ikväll med J. Sen ska vi möta upp J och gå på torget och titta
vem annan som marknadsför sig ikväll. Och då jag kommer hem måste jag börja tänka
på vad jag skall ha med mig till Åland. Och om jag hinner ska jag måla klart tavlan.
Så ni ska inte förvänta er någon super-uppdatering ikväll, haha ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0