Flaskor från Essencefabriken

Segsöndag. Har haft min farbror med familj som bor i Sverige på besök idag. Så vi satt
och prata en bra stund och bara chilla. De hade varit så snälla och köpt 2 olika essencer åt mig!
Har ju letat efter päronessence hur länge som helst, så jag fick 2 såna flaskor och sen
en flaska med smultronessence! Wie :) De hade köpt dem i stockholm på essencefabriken!
Så då jag har tid (och får äta) ska jag testa att baka päronmacarons! <3
Kanske jag har tid på torsdag? Beror på vad älskling vill hitta på då han äntligen kommer hit,
haha x) Kanske han vill hjälpa till, hehe.
Men anyways. Sen har jag grillat morötter, sötpotatis, kålrot och zuccini till mat.
Till efterrätt unnade jag min en grillad banan. Haha. Så deprimerande då mamma och pappa
åt grillkorv, jag vill ju också ha salt mat XD Men snart! Bara några dagar kvar.
Kommer antagligen vräka i mig hela kylskåpet då.. Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0