Blonette

Sådär ja. Nu vet ni hur håret börja se ut ^^ Tycker jag inte är blond eller brunett så hittade på
ett eget ord för det: Blonette. Haha. Funderar som sagt att kasta i lite slingor. Blir väl
innan jag åker tillbaka till Helsingfors, men vi får se. Egentligen är det väl lite ljusare än vad
det är på bild men men. Just nu sitter jag iallafall hemma och mår piss. Usch.
Har alla "kvinnliga" problem man kan ha för tillfället känns det som. Men bara några dagar
kvar att må kakka så blir det väl bra igen. Jag ska iallafall stilla ett problem genom att
äta någonting, magen kurrar som jag vet inte vad. Haha ^^
Vi hörs och syns senare iallafall! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

får du va bort från jobbe pga det? :O

Svar: Eh. Skulle du förstå hur illa jag verkligen mår skulle nog vem som helst få stanna hemma från jobbet. Jag får såna kramper att jag viker mig dubbelt och jag har ett ständigt illamående, som att man går runt och väntar på att börja spy. Kan räkna upp fler saker också om det behövs ^^
Jonna Teir

2012-07-30 @ 13:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0