Björnarna

Fyfan va Den svenska björnstammen är bäst live <3 *dör* De hade en verkligen intressant spelning,
de skuttade runt och dansa hela tiden, taggade alla som va där och basa sönder hela stället.
Jag som älskar då det basar riktigt mycket hade gåshud nästan hela spelningen. Så kommer de
till Finland/ Åland igen är jag lätt där och lyssnar på dem igen! :) Sen efter Björnstammen så spela
Lillasyster och de va riktigt bra också! De fick med publiken i låtarna och musiken va det ju
inte alls något fel på heller, hehe. "Gammal" hårdrockare som man är ;) Haha.
-
Jag åker ju annars hem med båten idag, den åker 14:25. Så uppdateringen kommer suga mer än
vanligt. Tror inte att internet på båten är så jädrans snabbt så jag får sysselsätta mig med att
kolla igenom alla bilder jag tog igår (typ lite över 200 bilder, hehe) och redigera dem.
Borde vara hemma i Närpes igen 00.30, så då hoppar jag nog i säng direkt.
Men men. Hoppas ni har en finfin onsdag iallafall! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0