Äntligen onsdag!

I call this: The duck deluxe. HAHA. Nejmen bra humor man har då.. 
Idag är det alltså ONSDAG! Som jag har längtat <3 Två underbara saker händer idag:
Älskling kommer hit (ska och hämta honom till Åbo ikväll) och det är sista dagen på min
detox-kur! Ska bli så jävla skönt att få äta salt igen! Haha :D
 
Lite mer om min detox-vecka: Jag har känt mig svag nästan alla dagar, har haft huvudvärk typ
3 dagar, det har varit jobbigt att lyfta tunga saker eller att röra på sig väldigt mycket.
Har helst velat suttit stilla och stirra, haha. Maten var tråkig utan salt och kryddor.
Jag var ständigt sugen på något att äta. Men jag känner mig friskare. Jag har gått ner 2kg
(men dem lägger jag nog på mig snart igen). Det känns riktigt bra att veta att man har klarat sig
utan socker och salt i en vecka. Kanske jag verkligen klarar mig nu då att bara äta godis på
lördagar, det skulle vara en mycket bra vana, även i framtiden då man eventuellt skaffar barn.
Så för att göra en liten sammanfattning: Det har varit jobbigt, intressant, roligt och skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du gått ner 2kg på en vecka låter verkligen inte bra =/

2012-07-05 @ 07:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0