Ännu en söndag

Hejåhåå. Idag är det söndag och jag är inte så hungrig men sugen på salt. Skulle inte tacka
nej till sushi dränkt i soyasås. Man kan dock äta sushi under detox så länge man bara använder
grönsaker som fyllning. Hittade ett recept på det här; (man måste scrolla ner en bra bit
innan man hittar den) men jag tyckte att palsternacksröran lät äcklig så jag vågar mig nog
inte på det, haha. Dessutom är det där från en 2 veckors detox-kur så vet inte om det
passar in riktigt i den detox jag går på. Men nåja nåja. Det är iallafall som sagt söndag idag,
det betyder: om 3 dagar (på onsdag alltså) är det sista detoxdagen och så kommer
älskling hiiit <3 Som jag har längtat! Börjar bli snart en månad sedan jag såg honom sist :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur har du mått under detox-kuren? :)

2012-07-01 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0