Svar till anonym


Orkar inte svänga på bilden FTW.

Fick en kommentar av någon anonym som skrev ang. förra inlägget;
alltså att färga håret ljusare är ju något av det värsta du kan göra mot det,
eftersom det oftast krävs blekning eller avfärgning. Så vill du att håret ska må bra ska
du antingen spara det helt eller bara färga utväxten så att den passar färgen du har nu.
Håret blir frissigt, tort och trött. Gör inte så mot ditt hår..

Svar: Klart jag vet att det krävs blekning/avfärgning. Men jag tänker på längre sikt,
färgar jag utväxten hela tiden får jag ju aldrig min egna färg + att håret blir "randigt om jag
inte färgar hela håret på samma gång. Och spara helt och hållet? Inte en chans.
Jag menar, ha halva håret rött och halva håret mörkblondt? "Jätte snyggt".
Lite fåfäng/utseende fixerad måste jag väl få vara, haha.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha.. börja skratt åt hede jag :D som at it tu sku väijt he som ha färga håre så mang gangår + att syrron din je friss :P :D

2012-01-25 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0