Nemen hej!

Ojojoj. Här har tiden stått stilla. Har inte uppdaterat på två veckor, woops.
Antar att det finns mycket annat roligt att göra så jag inte har tid/ kommer ihåg min blogg.
Har dessutom ingen speciell blogglust så därför kommer det antagligen vara dålig uppdatering
en tid framöver också.. Så är det när man nykär och inte har någon tid för någonting. Haha.
Men en liten uppdatering vad som har hänt under de två veckorna;
Nyåret spenderades på åland med Patrik och hans vänner. Jätte mysigt va det ^^
Sen va vi i närpes några dagar, träffade mina vänner och släkt, va i badtunnan och sen
tillbringade en tågresa ner till Helsingfors i lördags. Började skolan i måndags om intresseklubben
antecknar. Glömde lägenhetsnycklarna i Närpes så har tillbringat min tid hos älskling <3
Fick dock nycklarna idag så bär säkert av till Esbo imorgon eller på lördag.
Nu ska jag iallafall sätta på en film och chilla tills sötet kommer hem och vi kan mysa ^_^ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0