*rubrik*

Väntar på sommaren! Vill sitta i gräset och äta sushi, vill ligga på stranden och sola, simma
och bara ha roligt. Men det är 4 månader kvar till Juni. Så det är bara att "se fram emot" våren.
Allt äckligt slask och regn. Usch. Men jag antar att 4 månader går fort, speciellt när jag har praktik
i april-maj. Nåja nåja. Annars så har jag städat idag, hela Patriks lägenhet.
Har diskat, torkat damm, tänkte dammsuga men han har ingen dammsugare, plockat papper
och organiserat dem och sedan bäddat sängen och lite sånt. Duktig_tjej.
Annars kom jag nyss på att det är nästan exakt ett år sedan vi hade Penkkis och slutade
gymnasiet. Mycket rolig tid som jag faktiskt saknar lite ibland, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0