Random shiet

Chachaa! Tycker det börjar bli länge sedan ni fått någon uppdatering om hur jag ser ut
nuförtiden, inte för att jag förändrats speciellt mycket. Haha. Så här får ni två bilder!
Ignorera lampan och kökshandduken i bakgrunden på första bilden :D haha.
Den största förändringen i mitt utseende är väl att jag bytt tillbaka näspiercingen till en kula.
Men nästa helg blir det förhoppningsvis så att jag färgar mitt hår till min äkta hårfärg.
Får se vad syrran tycker om mitt "inte alls" slitna hår, haha. Kommer väl få en utskällning ;)
Inte lätt ibland när man har en syster som är frissa :D hihi. Nejmen. Ska be henne klippa
bort massa slitna toppar och skräp också. Får bara hoppas hon har tid o.O
Anyway. Idag/ ikväll står det på mitt schema; mys med älskling! Vi ska på pizza (till KOTIPIZZA
ÄNTLIGEN! Ska få min älskade Mexicana <3!! Haha) och sedan ska vi på bio! Myspys.
Vi ska förhoppningsvis se Sherlock Holmes, har velat se den ända sedan jag såg reklam
om den, men har aldrig riktigt haft tid att åka och kolla på den.. Så nu får jag äntligen se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0