Vardagsbabbel

Random bild från min "inspirations-mapp". Ser lite jäkens gott ut iallafall, haha.
Men jag får nöja mig med en omelett. Orkar inte göra nåt vettigare då jag håller på att hungra
ihjäl, haha. Kom hem från Daniela för en liten stund sedan. Tror att vi fått några bra bilder iallafall,
jag brukar ju inte fastna så bra på bild oftast xD Men vi får se, vi får se! Ska antagligen dit
på fredag och hämta bilderna på en minnessticka och sen lära Daniela lite grunder i photoshop.
Ska kanske ta lite bilder på henne, Mats och Oline också och vem vet, kanske vi slänger
ihop en header till henne på samma gång ;P Beror på hur duktiga vi är och om vi har
tid på fredag. Anywayys. Nu efter att jag ätit ska ja antagligen vila, sen traska iväg på en
liten promenad och efter det kanske skypea med älskling. Så vi hörs! Puss <3

Kommentarer
Postat av: LINN

åh gott det såg ut :D

Svar: Ja visst gör det ;)
Jonna Teir

2012-08-08 @ 22:15:14
URL: http://livingmylife.webblogg.se
Postat av: Anna Lovisa

Det ser riktigt gott ut!

Svar: Det tycker jag också! Vattnas i munnen nästan :D hihi
Jonna Teir

2012-08-09 @ 07:36:18
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0