Störande försäljare

Bild från Augusti-10. Har även denna som en canvastavla ^^
-
Vaknade av att någon j*vla försäljare ringde och så snäll som jag är så svarade jag.
(Inte för att jag visste att det va en försäljare förrän jag svara..)
Satt där och försökte fatta va han sa i typ 5 minuter tills jag sa att jag inte fattar något.
För han envisades att prata på finska fast jag sa att jag inte förstår. Och så är jag för snäll
för att lägga på. Så jag får väl skylla mig själv. Kunde iallafall inte somna om. 
Så nu har jag duschat, ätit frukost och kollat igenom fb och aftonbladet.
Och nu tror jag att jag ska isolera mig på mitt rum en stund och spela OoT.
Vi hörs å syns! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0