Skapa rutiner

Jag ser sliten ut idag, så det blev en "gammal" bild (tagen typ förra veckan någon gång).
-
Sluta nyss mitt hemma-träningspass på ca 30minuter. Jävlar va det brände i alla muskler, haha.
Det märks verkligen att jag inte har tränat på jätte länge. Försöker att få det på rutin nu så att jag
får upp min kondition och mår bättre fysiskt. Så på kvällen innan jag går och sova så skriver
jag i mitt lilla häfte vad jag tränat och hur länge, vilka känslor jag fick och såna saker.
Det får en faktiskt motiverad fast man inte kan tro det, haha. Det är bara matvarnorna som jag
måste börja ta tag i nu då. Har börjat äta frukost igen, helst mysli eller havregrynsgröt.
Sen köpte jag soyamjölk idag så ska testa nu ifall det går bättre än mjölk. (Berätta ju innan
att jag börjar må illa av mjölk på morgonen). Jag är faktiskt riktigt taggad att förändra min
livsstil till det hälsosammare. Och är det någon som har/ vet en bra träningsblogg med
tips och recept, så tipsa mig gärna! Inspiration ger motivation! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Den träningsbloggen tycker ja e riktit bra :) http://livetoday.webblogg.se/

Svar: Okej! Tack fö tipse! :)
Jonna Teir

2012-08-07 @ 18:59:18
URL: http://withemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0