Litet festet

Ge mig! Fast i svart, hehe <3
-
Har varit borta "hela" dagen, va till mormor och hälsade på en sväng. Hon stickar/ virkar en
topp åt mig så hon ville ha lite mått så den sitter bra sen då jag får den.
Så jag kom precis hem, ska börja göra en blåbärspaj nu och sen grilla kyckling. Nom <3
Ikväll blir det antagligen att åka till Fagerö på lite fest. Måste ju passa på då det är
sista helgen jag är här i Närpes innan jag åker ner tillbaka till Helsingfors.
-
Vill även påpeka till de som kommenterar, svar på era frågor/kommentarer
syns under er kommentar! Så kika in där ni kommentera så hittar ni svaren :)

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Wow, den där garderoben vore ju drömmen...

Svar: Ja, verkligen! :)
Jonna Teir

2012-08-11 @ 20:11:06
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0