Lite onödig fakta

Jaa-a. Det har varit en "produktiv" dag idag. Jag har inte gjort någonting. Eller jo, jag har kommit
till vattentemplet i Ocarina of Time. Haha. Sen har jag varit ut på en liten promenad.
Det är typ det jag gjort idag. Haha ;p Så för att vara liite rolig tänkte jag berätta lite
random fakta om mig som kanske inte alla vet. Spännande? Haha.
 
- Jag har inte ätit sill sedan jag gick i 6an. Det är nästan 8år sedan! Jag slutade efter att jag
fick en sillburk i huvudet, som gick sönder och jag stank sill i typ en vecka.
- Jag tyckte inte om Coleslaw sallad tills jag åt det på vår Amerika fest. Nu älskar jag det.
- Jag äter inte kärnorna i tomater. Och jag började äta "rå" tomat för typ 2 år sedan.
Annars åt jag bara tomat som ketchup/ tomatsås eller liknande.
- Jag har blivit tokig i soltorkad tomat. Och fetaost. NOMNOM.
- Jag är väldigt romantisk och älskar små överraskningar som t.ex. att bli bjuden på
middag eller att få blommor. Man får väl skylla på alla romantiska filmer man sett ;)
- Jag tycker om att baka, men oftast äter jag bara lite av det, t.ex. 2-3 kex eller en
bit av en paj, och sen lämnar resten. Tills någon annan äter upp det ;p
 
Fick ni veta något intressant? Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0