Himmelskt mellanmål

Åt nyss godaste mellanmålet på länge. Tror jag åt för mycket nästan, men kan man äta för
mycket frukt? Haha. Det är iallafall äpple, banan, blåbär och färsk limejuice. Grädden är sötad med
limejuice också. Så inget socker alls! Nyttigt och framför allt: GOTT! <3
 
Har ju gjort dag 3 i träningsplanen nu också så tyckte jag kunde unna mig lite mumsigheter ;)
Kommer antagligen gå ut och gå ikväll också, eller cykla. Kanske jag drar med morsan också.
Vi får se, jag har ju gjort min "träning" idag egentligen, men jag har märkt att jag sover
mycket bättre om jag får mer motion på dagarna. Så det är ju 2 flugor i en smäll!
Sömn och kondition. Kan inte bli mycket bättre än det :)

Kommentarer
Postat av: LINN

eller hur :D så jävla snygga ;))

2012-08-09 @ 15:12:39
URL: http://livingmylife.webblogg.se
Postat av: Annika

Mumsigt :>

Svar: Mm! Riktigt ;D
Jonna Teir

2012-08-09 @ 20:27:35
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0