Funderingar angående bloggen

Va ute på den numera vanliga promenaden/joggingrundan. Uppfriskande!
Men så fort man kommer in (efter stretchningen) så tappar jag motivationen till allt igen.
Jag har så nog av min blogg. Utseendet, innehållet och allt. Den är tråkig helt enkelt.
Jag vill göra något nytt med den och har lite planer på vad också.
Eller så gör jag en ny blogg där jag får börja om på nytt. Ha ett bättre namn på den och
fylla den med sånt som jag tycker är roligt. Inte bara massa vardagsprat som vanligt.
För vem vill och orkar läsa om sånt egentligen?
Vad tycker ni? Hur skall jag göra med bloggen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad i så fall sku den handla om?

Svar: Om allt det jag är intresserad av: Inredning, konst, hälsa, mat..Jag skulle bara ta bort alla tråkiga vardagsinlägg!
Jonna Teir

2012-08-14 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0