Fredags sysslor och tankar

Två bilder till från iförrgår. Motljus <3 Bilderna i sig kan vara nästan hur fula som helst,
så tycker jag ändå att de är fina bara för att det är motljus XD Haha.
-
Har tillbringat min fredag åt Zelda, Link och att rädda Hyrule. Är på god väg iallafall!
Ska fixa någon slags mat nu. Har ingen mat-inspiration idag. Vet inte alls vad jag ska fixa..
Efter det ska jag traska ut på en promenad och efter det ska jag väl fortsätta mitt
räddningsuppdrag. I brist på annat att göra. Måste ändå försöka få mina tankar
riktade åt något annat håll än lägenheter. Börjar bli tokig av väntan. Jag vill så gärna ha
den där lägenheten jag sökt på Londongatan! Men det är bara en vecka kvar nu
att vänta tills jag får veta. Fast det är lättare sagt än gjort. Jag blir så rastlös och
bara tanken på att få veta om jag får den eller inte ger mig ångest. Tänk så får jag den
inte? Då har jag lidit (väntat) i onödan. Och tänk så får jag den? Då löser sig allt! Nästan.
En sak är iallafall säkert: Jag kommer antingen fälla några glädjetårar eller så fäller jag
några hattårar mot de som inte fattar hur mycket jag verkligen vill ha den där lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Häftiga bilder =)

Håller tummarna för att du får lägenheten du vill ha!!

Svar: Tack! :):D
Jonna Teir

2012-08-10 @ 19:18:03
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Johanna

probleme e väl att de e många många fler som o verkligen vill ha den =/

Svar: Jo det är ju det.. Men ett plus är att jag sökte 20st lägenheter (1or och 2or) i det där huset (det är nybyggt!), men jo. Behovet av lägenheter i Hesa är stort, så man kan aldrig vara säker på om man får en av dem eller inte. Men man kan alltid hålla tummarna ;)
Jonna Teir

2012-08-10 @ 21:45:32
URL: http://smallkaramellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0